نمایش دادن همه 20 نتیجه
خرید عینک آفتابی و طبی برند عینک دیور Dior
سال های زیادی است که عینک ها تبدیل به ارکان مهمی در دنیای مُد شده اند، در بین اکسسوری های گوناگون هیچ کدام نمی توانند مانند یک عینک خوب استایلتان را کامل کرده و جذابیت شما را چند برابر کنند. با علم به همین موضوع، برند های مطرح و شناخته شده ی جهانی نگاه ویژه ای به این محصول داشته و سرمایه و انرژی زیادی را صرف طراحی و تولید عینک های طبی و عینک دودی می کنند؛ برند عینک دیور نیز از این قائده مستثنی نمی باشد.
هر ساله و در کنار مجموعه های متنوعی که توسط این برند به بازار جهانی معرفی می شوند، عینک های جدید نیز رونمایی می شوند تا در کنار محصولات دیگر به فروش برسند.
عینک های عرضه شده توسط برند عینک دیور را همه جا می توانید ببینید، بر چشمان یک هنرپیشه ی معروف هالیوودی مانند جنیفر لارنس که سعی دارد از دوربین های پاپاراتزی ها در امان باشد یا بر چهره ی خواننده ی معروفی مانند ریحانا که بر جلد یک مجله ی مُد قرار گرفته و یا بر روی بیلبورد های تبلیغاتی در سراسر جهان، عینک های جذاب برند دیور خودنمایی می کنند.
برند دیور DIOR یکی از با اصالت ترین و لوکس ترین برند های دنیا در زمینه ی مُد و فشن محسوب می شود. نمی توان از کالاهای گران قیمت و برند های مطرح جهانی صحبت کرد ولی نامی از دیور نیاورد. این برند لوکس فرانسوی که فعالیتش را طراحی و تولید لباس های فاخر زنانه آغاز نمود، امروزه هر محصولی که مربوط به مُد و زیبایی باشد را در بالاترین کیفیت ممکن به سراسر دنیا عرضه می کند.
کیف، کفش، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، عطرهای نیش و دیزاینری، عینک آفتابی اورجینال برند دیور و منحصر به فرد و اکسسوری های گوناگون همگی در سبد محصولات مارک دیور قرار می گیرند.
با وجود رقبای سرسختی مثل شنل، گوچی، ورساچه و پرادا همچنان برند عینک دیور در تمامی سال های فعالتیش جزو محبوب ترین برند های دنیا محسوب می شود و محصولاتش هر ساله در جای جای دنیا و شعبات لاکچری اش به فروش می رسد.
امروز و در این مقاله به صورتی جامع در رابطه برند DIOR برای شما صحبت می کنیم، ابتدا تاریخچه ی این برند و موسس آن را برایتان شرح می دهیم، سپس عینک های آفتابی طراحی شده توسط این برند را با جزئیات معرفی می کنیم و ویژگی هایشان را برمیشماریم تا چنانچه قصد خرید عینک مارک دیور مردانه یا زنانه از این برند خوش آوازه را داشته باشید، بتوانید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
تاریخچه ی مارک دیور
موسسن دیور
کریستین دیور( Christian Dior ) در سال 1905 میلادی در شهری کوچک به نام گرانویل واقع در سواحل نرماندی فرانسه به دنیا آمد. کریستین به همراه خانواده ی ثروتمند خود هنگامی که ده ساله بود به پایتخت فرانسه مهاجرت کرد و فصل جدیدی از زندگی اش را در پاریس آغاز کرد. او از همان کودکی به هنر علاقه داشت اما به اصرار خانواده ی خود که ارزش زیادی برای تحصیلات قائل بودند در رشته ی علوم سیاسی مشغول به تحصیل شد.
علاقه ی او به هنر هرگز رنگ نباخت و پس از فارغ التحصیلی در سال 1928، با کمک های مالی پدرش یک گالری هنری کوچک را افتتاح کرد که در آن نقاشی های برخی از هنرمندان سرشناس به معرض نمایش قرار داده می شد. دهه ی 30 میلادی احتمالا سخت ترین دوران کریستین دیور بوده است؛ در این دهه به دنبال رکود جهانی تجارت پدرش لطمه خورد و کریتسین مجبور شد تا گالری خود را تعطیل کند. فوت برادر و مادرش در این دهه نیز از دیگر اتفاقات ناگواری به شمار می آید که برای کریستین دیور جوان رخ داد و زندگی اش را تحت تاثیر قرار داد.
کریستین دیور در دهه ی 30 میلادی مدتی را خارج از پاریس گذراند و در نهایت در سال 1935 به پاریس بازگشت تا به عشق واقعی خود یعنی هنر بپردازد. او نخستین تجربیات خود در زمینه ی مُد و فشن را در همین سال کسب کرد و اولین طراحی های خود را به مجله هایی مانند فیگارو ایلوستر میفروخت.
طراحی های این هنرمند جوان به ذائقه ی « رابرت پیگرت » خوش آمد و او را تحت تاثیر قرار داد. رابرت پیگرت از معروف ترین طراحان زمان خود بود، پیگرت که استعداد کریستین دیور را در طراحی هایش دیده بود تصمیم گرفت در سال 1938 او را به عنوان دستیار طراح استخدام کند.
دیور در مجموعه ی مد و طراحی های رابرت پیگرت اولین فعالیت حرفه ای خود در زمینه ی فشن را آغاز کرد و در کنار یکی از طراحان مطرح زمان خود به آموزش و پیشرفت پرداخت.
فعالیت دیور در مجموعه ی رابرت پیگرت با شروع جنگ جهانی دوم متوقف شد و در سال 1940 به خدمت سربازی فراخوانده شد. او به مدت دو سال در نواحی جنوبی فرانسه به ارتش خدمت کرد و پس از آن در سال 1942 مجددا به پاریس بازگشت. بازگشت دیور به پاریس با شروع مجدد فعالیت او در زمینه ی مُد همراه بود و در سالن طراحی بزرگتری متعلق به « لوسیه لیلانگ » به عنوان طراح اصلی مشغول به کار شد.
تولد برند دیور در پاریس
در سال 1946 « مارسل بوساک »، صاحب کارخانه ی تولید پارچه و یکی از ثروتمندان فرانسه، از دیور دعوت می کند تا برای « خانه ی مد فیلیپ اِت گتسون » به طراحی بپردازد اما دیور این درخواست را رد می کند و به او می گوید قصد دارد تا خانه ی مُد مخصوص به خودش را تاسیس نماید.
مارسل بوساک از ایده ی کریستین دیور پشتییبانی می کند و به این ترتیب در سال 1947 خانه ی مُد دیور با مدیریت کریستین دیور و سرمایه گذاری مارسل بوساک افتتاح می شود. مارسل حدود 6 میلیون فرانک و 80 کارمند را در اختیار دیور گذاشت. این کسب و کار برای مارسل بوساک بیش تر جنبه ی سرگرمی داشت و همین موضوع باعث شده بود تا او در طراحی ها دخالتی نداشته باشد و درنتیجه کریستین دیور با دستی باز و آزادانه به طراحی و خلاقیت بپردازد.
شُهرت یک شبه
اندکی پس از تاسیس رسمی برند دیور، اولین شو کریستین دیور در تابستان 1947 با 90 مدل لباس و 6 مانکن برگزار شد. این مجموعه که نیو لوک ( new look ) نام داشت به سرعت در آمریکا و سراسر دنیا معروف شد و دیور را به شهرتی جهانی رساند.
دیور از همان ابتدای فعالیتش طراحی جسور محسوب می شد و این جسارت و نوآوری او در مجموعه ی نیو لوک کاملا مشهود است. او تصمیم داشت اعتماد به نفس و زیبایی را پس از دوران سخت جنگ جهانی دوم به زنان برگرداند و برای تحقق این هدف دست به نوآوری در طراحی های خود زد.
طراحی های برند دیور در این مجموعه ویژگی هایی داشتند که برای دهه ی 40 کاملا جدید به حساب می آمدند، لباس های طراحی شده در این برند با پارچه های زیاد و مرغوب دوخته شده بودند؛ کمرهایی تنگ و چسبیده، دامن های پوفدار و حجیم با خط A و شانه های گرد از ویژگی هایی بودند که در طراحی اکثر لباس های این مجموعه دیده می شد.
این لباس ها به سرعت نزد ثروتمندان آمریکایی به محبوبیت رسیدند و هنرمندان و اشخاص معروف از سراسر دنیا برای تهیه ی این لباس ها به پاریس سفر می کردند. اینگونه بود که کریستین دیور پس از زندگی ای پُر فراز و نشیب و در سن 42 سالگی یک شبه به معروفیت رسید و نام خود را بر سر زبان ها انداخت.
برند دیور پس از کریستین دیور
عمر زندگی هنری کریستنین دیور و شهرت او بسیار کوتاه بود، 10 سال پس از معرفی مجموعه ی « نیو لوک » کریستین دیور در سن 52 سالگی بر اساس سکته ی قلبی در کشور ایتالیا جان خود را از دست داد.
این سومین و آخرین بار بود که حمله ی قلبی به سراغ او می رفت، پس از فوت کریستین دیور در 24 اکتبر 1957 دنیای مُد در شوک و ماتم فرو رفت و برای همیشه از هنر و خلاقیت او محروم ماند.
پس از فوت دیور، برند تازه تاسیس او در معرض فروپاشی قرار داشت و یک سوال در گوشه ی ذهن همگان شکل گرفته بود: چه کسی می خواهد میراث دیور و راه او را ادامه دهد؟ مُنجی برند دیور مدت کوتاهی پس از فوت او به عنوان مدیر طراحی برند دیور امور شرکت را در دست گرفت.
این شخص کسی نبود به جز « ایو سن لوران» ، جوانی با استعداد و 21 ساله، که با ذوق و نوآوری خود برند دیور را مجددا به قله ی دنیای مُد بازگرداند. ایو سن لوران ضمن حفظ برخی اِلمان های طراحی شده توسط کریستین دیور، تغییراتی نیز در لباس های زنانه ی این برند ایجاد کرد.
در لباس های طراحی شده توسط ایو سن لوران پارچه های کمتر و لطیف تری استفاده شده بود، کمر لباس ها آزاد تر شده و برخی از ساختار ها نیز به کلی حذف شده بودند. نتیجه ی مجموعه ی این تغییرات لباس هایی بود که پوشیدن و استفاده از آن ها راحت تر بود و به همین علت بازخورد بسیار خوبی در دنیای فشن داشتند، این بازخورد خوب ایو سن لوران را تبدیل به قهرمان جدید برند دیور کرد. سن لوران در سال 1960 به خدمت سربازی رفت و دیگر هرگز به دیور بازنگشت، به جای آن برند مخصوص به خودش را تاسیس نمود.
پس از ایو سن لوران، « مارک بوهان » نزدیک به دو دهه طراح اصلی برند دیور بود. طراحی های بوهان بسیار نزدیک به طراحی های کریستین دیور بودند و حال و هوای سال های نخستینِ پایه گذاری این برند را زنده کردند. بوهاک علاوه بر توجه به سنت، در راه مدرنیزه کردن طراحی های برند گام برداشت و در این راه موفق نیز بود. طراحی های بوهاک کمک شایانی به توسعه ی هرچه بیشتر برند دیور در دهه های 60 و 70 نمود.
در سال 1978 با ورشکسته شدن گروه بوساک، برند دیور به فردی به نام برنارد آرنولت فروخته شد. پس از تعیین هیات مدیره ی جدید، « جان فرانکو فره » نیز به عنوان طراح برند انتخاب شد.
جان فرانکو فره چهره ی جدیدی به این برند فرانسوی بخشید و آن را در بخش های مختلف ارتقا داد. در سال 2001 Dior Homme به عنوان بخش پوشاک مردانه ی برند دیور فعالیت خود را به شکل رسمی شروع کرد و مدیریت آن به « هدی اسلیمان » سپرده شد. مدیریت اسلیمان به سرعت تولیدات مردانه ی دیور را در سراسر دنیا به محبوبیت رساند و به گسترش و فروش بیشتر این برند کمک کرد.
اولین طراح زن برند دیور
« ماریا گرازیا چیوری » در سال 2016 به عنوان اولین طراح زن برند دیور انتخاب شد. در ابتدای انتصاب او شایعاتی مبنی بر تاثیر جامعه ی فمنیستی در این تصمیم برند دیور مطرح شد که با پاسخ ماریا در سال 2018 همراه شد: من به خاطر این اینجا نیستم که یک زنم، من به خاطر این اینجا هستم که در کارم خوب هستم! روحیه ی ماریا و طراحی هایش ثابت می کند که پیام اولیه ی کریستین دیور یعنی ( توانمند سازی زنان ) پس از هفتاد سال همچنان ادامه دارد و منبع الهامی برای زنان در سراسر جهان است.
لوگوی برند دیور
لوگوی مناسب و منحصر به فرد از مهم ترین ارکان هر برند و تجارت است. برند دیور در ابتدا از لوگوتایپی برگرفته از نام خالق آن یعنی کریستین دیور استفاده می کرد که به اختصار به آن CD نیز گفته می شد. در سال 2018 و با پیشرفت گرافیک، برند دیور لوگوی جدیدی برای خود طراحی کرد که تنها در آن Dior نوشته شده بود. طراحی این لوگو می کوشد ظرافت به کار رفته در محصولات این کمپانی را به مخاطبان القا نماید.
حقایق جالب در مورد برند دیور که احتمالا نمی دانستید
در این قسمت قصد داریم به برخی از حقایق در رابطه با این برند معروف فرانسوی اشاره کنیم که دانستن آن ها می تواند برای شما جالب باشد
- کیف طراحی شده توسط برند دیور موسوم به « لیدی دیور » برای ادای احترام به پرنسس دایانا به این نام مشهور شده است. این پرنسس ولزی و عضوی از خانواده ی سلطنتی انگلستان علاقه ی زیادی به این کیف داشت و در اکثر محافل با آن دیده می شد.
- کریستین دیور، در نمایشگاه هنری خود که در ایام جوانی اش تاسیس کرده بود از آثار هنرمندان معروفی مانند « پابلو پیکاسو »، « مارسل دوشان » و همچنین « سالوادور دالی » رونمایی کرده بود.
- جان گالیانو که در سال 1996 رهبری برند دیور را به دست گرفته بود و با راه اندازی خط تولید کیف های خورجینی به شهرت رسیده بود، پس از ایراد حرف های ضد یهودی که در حالت مستی زده بود اخراج شد.
- کریستین دیور در سنین کم به معماری علاقه داشت اما سرنوشت به گونه ای رقم خورد که تبدیل به یکی از بزرگ ترین طراحان مُد تاریخ شود
- طبق آمار منتشر شده در سال 1957 بیش از نیمی از صادرات لباس فرانسه از کمپانی دیور بوده است
- دیور در سال 1947 اولین عطر خود موسوم به میس دیور « miss Dior » را روانه ی بازار کرد. کریستین دیور این عطر را به یاد خواهرش و الهام گرفته از شخصیت او طراحی و نام گذاری کرد. در رایحه ی این عطر محبوب و کلاسیک از روایح گل هایی مانند زنبق، رز، نرگس و سوسن استفاده شده که تداعی گر گل های باغ خانواده ی دیور در شهر گرانویل است
تولید عینک آفتابی در داستان تولد برند دیور
برند دیور در سال 1969 عینک آفتابی را به سبد محصولات تولیدی خود اضافه کرد که با ورود این محصول به بازار توانست به سرعت سهم بزرگی از بازار را به دست آورد. کیفیت، قیمت، طراحی بی نظیر و تنوع را میتوان از دلایل شهرت این برند پرطرفدار و محبوب دانست.
برند عینک دیور امروز یکی از مشهورترین برندهای بازار با طرفداران بسیار زیاد در سراسر دنیا است. برندی که با دستان دیور بنا نهاده شده و در سالهای پر فراز و نشیب خوب همچنان به روند رو به رشد خود ادامه داد و به شهرت جهانی رسید، شهرتی که مشتریان با شنیدن نام عینک آفتابی آن برق اعتماد و اطمینان را در چهره ی آنها می تواند مشاهده کرد. برای مشاهده عینک های آفتابی زنانه و مردانه دیور می توانید به فروشگاه آیشاب مراجعه کنید.
این محبوبیت دیور بی دلیل نیست و علت آن را می توان در عوامل مختلفی جستجو کرد، در پاراگراف های بعدی برخی از این عوامل آورده شده اند مانند کیفیت بالای متریال استفاده شده، تنوع بالا در رنگبندی فریم و عدسی، راحتی ظرافت و دقت در طراحی حتی در مدل هایی که بولد تر از سایر مدل ها هستند.
مزایای عینک مارک دیور
کیفیت بالا: عینک آفتابی برند دیور، مانند همه ی محصولات عرضه شده توسط این کمپانی، بالاترین کیفیت ممکن را دارند. طراحان این برند خوش نام از بهترین متریال ممکن و مرغوب ترین مواد اولیه برای طراحی عینک دیور استفاده می کنند.
علاوه بر آن، کمپانی عینک دیور همواره از به روزترین فن آوری ها برای تولید محصولات بهره می گیرد تا عینک های تولید شده توسط این برند عینک آفتابی دیور علاوه بر زیبایی منحصر به فرد از استاندارد های جهانی نیز بهره مند باشند. نتیجه ی این دقت در تولید و طراحی، عینک هایی است که طول عمر بسیار بالایی دارند و حس استفاده از یک کالای لوکس و باکیفیت را کاملا به کاربر خود منتقل می سازند.
تنوع بالا: برند عینک دیور همواره از بهترین طراحان دنیا در کمپانی خود بهره می برد. هدف و وظیفه ی این اشخاص، طراحی عینک هایی است که هم با مُد روز مطابقت داشته باشند و هم سلایق گوناگون را پوشش دهند.
در مجموعه ی عینک های برند دیور هم عینک هایی با طراحی کلاسیک دیده می شود و هم عینک هایی با طراحی مدرن، هم عینک های مینیمال و با ظرافت وجود دارند و هم عینک هایی فانتزی. با آن که برند عینک دیور بیشتر برای طراحی لباس های زنانه و محصولات مخصوص بانوان شناخته شده است اما عینک های طراحی شده برای آقایان از سوی برند عینک دیور نیز بسیار پُرطرفدار هستند و سالانه هزاران نسخه در سراسر دنیا فروش دارند.
بنابراین تفاوتی ندارد که آقا هستید یا خانم، فریم های ظریف دوست دارید یا ضخیم، رنگ های خنثی یا رنگ های فانتزی، فُرم صورت گردی دارید یا الماسی یا مربعی، برند عینک دیور برای تمام سلیقه ها عینک هایی در فریم های گرد، مستطیلی و چشم گربه ای با عدسی هایی شفاف یا آیینه ای در رنگبندی های متنوع تولید می کند تا مشتری هایش را با هر ذائقه و فرم صورتی که دارند راضی نگه دارد.
راحتی در استفاده: با آن که برند عینک دیور از بهترین متریال در تولید عینک های خود استفاده می کند اما این باعث وزن زیاد و غیرقابل تحمل محصولات این کمپانی نمی شود و عینک های دیور همواره راحتی حین استفاده را برای شما به ارمغان می آورند. البته وزن عینک و راحتی آن به عواملی مانند طراحی آن نیز بستگی دارد و طبیعتا مدل های ظریف یا کلاسیک نسبت به مدل های فانتزی با فریم های ضخیم راحتی بیشتری دارند اما در هر حالت عینک های برند دیور از بالاترین استاندارد ها در تولید و طراحی بهره مند هستند و قطعا از استفاده از آن ها لذت می برید.
تضمین سلامت چشم ها: عینک آفتابی برند دیور به دلیل بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، از چشم ها در برابر اشعه ی مضرّ خورشید محافظت می کند و سلامت چشم های شما را تضمین می نمایند.
طراحی منحصر به فرد: عینک دیور همواره طراحی منحصر به فرد خود را دارد به گونه ای که در میان عینک هایی از برند های دیگر، عینک های دیور همواره قابل تشخیص هستند.
طراحان برند عینک آفتابی دیور ضمن تلاش برای نوآوری در محصولات جدید، امضای خاص برند عینک دیور را در طراحی های عینک این برند رعایت می کنند. برخی از این ویژگی های منحصر به فرد عینک های دیور به کارگیری خلاقانه ی لوگوی انحصاری CD در دسته های عینک و به کارگیری اِلمان های مدرن در تلفیق با شاخصه های مد کلاسیک می باشد.
تبلیغات و بازاریابی: در نهایت برند عینک دیور مانند همه ی برندهای مطرح دنیا سالانه میلیون ها دلار صرف تبلیغات و بازاریابی محصولات و عینک های خود می کند. در کنار عکس برداری، فیلم برداری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی، این برند همواره با سلبریتی ها و چهره های شناخته شده برای تبلیغ و معرفی محصولات خود قرارداد امضا می نماید.
علاوه بر کسانی که به صورت رسمی با برند قرارداد دارند، سلبریتی های دیگری نیز وجود دارند که بدون قرارداد و صرفا به دلیل علاقه ای که به عینک دیور دارند از آن ها استفاده می نمایند و ناخواسته باعث دیده شدن و محبوبیت بیش تر این برند نزد هواداران خود می شوند.
قیمت عینک آفتابی دیور اصل
دیور جزو برند های لوکس و گران قیمت دنیا محسوب می شود و طبیعتا عینک های این برند مانند محصولات دیگرش نسبت به بقیه ی برند های موجود در بازار گران تر هستند. البته این گران تر بودن صرفا به خاطر مارک دیور نیست و نباید تصور کنید دارید برای نام کریستین دیور هزینه می کنید، بلکه همانگونه که در قسمت قبلی اشاره کردیم عینک دیور کیفیت بسیار بالایی در کنار ظاهر منحصر به فرد دارد که باعث می شود هزینه ای که برای آن می پردازید کاملا ارزشش را داشته باشد.
به طور میانگین عینک های سالِ معرفی شده از برند عینک دیور از ۲۰۰ یورو الی ۵۰۰ یور قیمت دارند، قیمت نسخه های قدیمی تر که در سال های گذشته معرفی شده اند کم تر می باشد.
قیمت عینک دیور در کشور ما نیز با توجه به سال تولید و نرخ ارز تعیین می شود و مرتبا در سایت ها و فروشگاه های معتبر بروز رسانی می شوند پس توصیه می کنیم برای اطلاع یابی از قیمت عینک های برند دیور سایت را چک بفرمایید.
ویژگی های عینک آفتابی دیور اورجینال
یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در خرید عینک آفتابی دیور اصل، اورجینال بودن آن است. از آن جایی که برند عینک دیور یک برند مطرح و پُرطرفدار محسوب می شود طبیعتا نسخه های فیک آن نیز در بازار وجود دارد؛ در قسمت پایانی این مقاله به برخی از ویژگی های عینک اورجینال برند دیور اشاره می کنیم تا با بررسی این ویژگی ها بتوانید با آگاهی کامل و خیالی آسوده خرید کنید و مطمئن باشید عینکی که تهیه می کنید اصلی است. این ویژگی ها عبارتند از:
حک بودن نام و لوگوی برند: اولین مشخصه در عینک دیور اصلی حک بودن نام و یا لوگوی برند در قسمت داخلی یکی از دسته های عینک است. کیفیت لوگوی حک شده بالاست و با ناخن خراشیده نمی شود. عینک آفتابی دیور تولید کشور فرانسه می باشد بنابراین عبارت made in france نیز باید در کنار نام برند حک شده باشد.
در قسمت داخلی دسته ی دیگر عینک دیور باید شماره سریال تولید کالا نیز حک شده باشد، شماره سریال را در گوگل جستجو کنید، چنانچه محصول اورجینال باشد باید دقیقا تصویر آن در گوگل نمایش داده شود.
تست پلاریزه: یکی دیگر از روش های معمول در تشخیص عینک های اورجینال دیور پلاریزه انجام دادن تست است، معمولا دستگاه مربوط به این تست در فروشگاه های معتبر وجود دارد و می توانید درخواست کنید تا فروشنده تست پلاریزه را برای شما انجام دهد.
چنانچه به دستگاه تست پلاریزه دسترسی ندارید می توانید با یک تست خانگی از پلاریزه بودن عدسی ها عینک خود مطمئن شوید؛ در این روش عینک را بر روی چشمان خود قرار داده و از زوایای مختلف خصوصا کناره های عینک به صفحه ی کامپیوتر نگاه کنید، چنانچه برخی قسمت های صفحه نمایش تیره به نظر برسد عینک دیور شما پلاریزه بوده و نشان از اصلی بودن آن است.
لوازم جانبی: یک عینک با کیفیت و گران قیمت لوازم جانبی باکیفیتی نیز دارد. جعبه ی عینک دیور معمولا محکم و مرغوب است، کیف عینک کوالیتی بالایی دارد و یک دستمال عینک با لوگوی انحصاری برند عینک آفتابی دیور نیز باید در پکیج محصول موجود باشد.
البته دقت کنید که ممکن است سودجویان عینک تقلبی را در پکیج اورجینال به شما بفروشند پس بهتر است به ویژگی های خود عینک بیشتر از جعبه ی آن دقت کنید.
وزن و کیفیت عینک: به دلیل به کارگیری متریال مرغوب، وزن عینک های اورجینال دیور در مقایسه با نسخه های تقلبی بیش تر است، البته این بدان منظور نیست که عینک اصل دیور بسیار سنگین است و نباید وزنی غیرعادی را از آن ها انتظار داشته باشید بلکه باید وزن آن را با عینک های تقلبی یا عینک هایی با قمیت کم تر مقایسه کنید.
علاوه بر آن، با توجه به لوکس بودن برند عینک دیور باید انتظار بالاترین کیفیت را از عینکی که میخرید داشته باشید، توجه کنید که برندی مانند دیور حتی در ارزان ترین مدل های عینک خود نیز از متریال بی کیفیتی مانند پلاستیک های سبک و نامرغوب، عدسی های کدر با وضوح پایین و رنگ های بی کیفیت استفاده نمی کند پس اگر مشخصه هایی اینچنین در عینک مشاهده کردید باید به اورجینال بودن آن شک کنید.
کارت ضمانت: محصولات اورجینال برند های مطرحی مانند عینک دیور حاوی کارت ضمانت ( The certificate ) هستند. بر روی این کارت معمولا لوگوی انحصاری برند و در پشت آن مشخصات و جزئیات محصول مانند مدل و رنگ دیده می شود.
فروشگاه های معتبر: اگر از فروشگاه ها و وبسایت های معتبر و شناخته شده خرید کنید می توانید از اورجینال بودن عینک دیور خود تا حدود زیادی مطمئن باشید، این فروشگاه ها به دلیل اعتبار خود محصولات تقلبی عرضه نمی کنند و چنانچه از آن ها درخواست کنید مشخصه های اصلی بودن کالا را برایتان شرح می دهند تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
عینک طبی دیور
برند عینک دیور علاوه بر عینک آفتابی دیور برای هر سن و علاقه ای، عینک طبی دیور را نیز تولید و به بازار عرضه می کند. این عینک ها با تنوع فریم و کیفیت بسیار بالایی که دارد مورد پسند بسیاری از مشتریان هستند.